my challenges:)

...as a cure for my weakness

هیجده

 

 

 

 

سه روز است چادر مادر توی مشتم است و هی می‌گویم: مادر دعا کن...

با تمام آنچه برایم مانده واسطه‌اش قرار می‌دهم... که دعا کن... 

نگاهم می‌کند. هیچ نمی‌گوید... 

می‌گویم قنوتت! باز هم چیزی نمی‌گوید...

سکوت محضش راجع به دعا اذیتم می‌کند. دوست دارم بگوید: دعای هر شبم تویی... دوست دارم صریح بگوید به خدا رو انداخته برای من... ولی... نمی‌گوید:)

حکمت سکوتش را نمی‌دانم:)

 

خدایا؟ 

به قنوت‌های مادر قسمت میدهم...

نگاهی:(

 

۸
راوی ...
۱۸ آذر ۱۹:۵۶

فقط میتونم بگم خیر باشه ان شاالله

خبر خوش هم میرسه... هرچی به وقتش :)

انتظار نباشه خوشیه دلچسب نمیشه

پاسخ :

ممنون:)
کاش این یه بار زودتر از وقتش بیاد:)
راوی ...
۱۸ آذر ۲۱:۴۲

خدا کش میده تا بیشتر لذت ببری و قدرشم بیشتر بدونی.

دعا میکنیم :)

پاسخ :

نمیدونم... شایدم کش میده که دیگه نخوایش:)
راوی ...
۱۸ آذر ۲۲:۰۸

خدا داند و بس.

ولی من معتقدم به طور انفرادی، چیزی نیست که بخوای و نشه.

پاسخ :

خدا میدونه:)
ولی خواستن کافی نیست:)
راوی ...
۱۸ آذر ۲۲:۳۲

گاهی خواستن تنها ریسمانیه که میشه دستت بگیری و واسش تلاش کنی. وگرنه ناامید میشی و شروع میکنی به قیاس و خودتو نابود میکنی و اون دنیاتم خراب :) خدا همیشه از در رحمتش با بنده هاش برخورد میکنه حالا چه مصلحت باشه و چه نباشه که اونم باز رحمته :)

پاسخ :

از یه جایی به بعد همون خواستن ناامید کننده میشه... نمیدونم چرا:( بله همش رحمته... هر چی که پیش میاد یا نیاد ولی دل آدم گاهی نمیفهمه:)
راوی ...
۱۸ آذر ۲۲:۵۳

متاسفانه خیلی وقتا نفهمه :/

خدا کمکمون کنه... خیلی ساده بهمون گفتن خوب ها و بدها اما خیلی پیچیده بود. کم نیارین... شاید جلوتر بهتر بشه. توکل کن

پاسخ :

چند وقتی هست که انرژیم شدیدا کم شده... کم آوردن نمیدونم چیه! 
دعا کنین:)
راوی ...
۱۸ آذر ۲۳:۳۰

شاید به مو برسه ولی پاره نمیشه :))

باید یاد بگیرم.

خیره ان شاالله... خدا کنه زودتر از این افت انرژی خلاص بشین و دوربین و بردارین و بچرخین و عکس بندازین و رو هر عکس یه شعر کالی گرافی کنین :))

پاسخ :

:)

خیلی وقته دوربین دست نگرفتم:)
راوی ...
۱۸ آذر ۲۳:۵۴

بنظرم این همون نقطه عطفه است :)

شروع کنین. مام منتظر دیدن عکساتون هستیم.

عکس فقط اون زرافهه :)) خیلی خوب بود ^_^ فک کنم ذخیره کردمش :)

پاسخ :

وقت و امکانی برای عکاسی ندارم راستش الان...

بعدشم چندتا کشیدم:))) 
راوی ...
۱۹ آذر ۱۷:۴۰

این وقت نداشتنو نمیدونم چرا عمیق درک میکنم. ولی باز دست خوده آدمه. مثلا یه سالی بود که ورزش نمیرفتم ولی تصمیم گرفتم و دارم میرم. با اینحال که حجم کار پارسال کجا و الان کجا!

 

عه... ماکه ندیدیم :))

پاسخ :

چی بگم... من دست خودم نیست هرچی فکر میکنم:)

در آینده ان‌شاءالله رو نمایی میشن:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان