my challenges:)

...as a cure for my weakness

پانزده

 

 

خیلی وقت بود آهنگ انگلیسی گوش نداده بودم. اما این بار از الک بنجامین گوش میدم. دراز کشیدم و نگاهم به سقف. نور لامپ از یک اتصالی نیمه روشن. درحالیکه باید خاموشی مطلق باشه... هوای اتاق کمی سرده و من درسهام رو برای هفته بعد تمام که هیچ، شروع هم نکردم... کمی استرسش نمیذاره نفس بکشم. نمیذاره چشم‌هام رو ببندم... 

اما تلاشم رو می‌کنم...

بنجامین می‌خونه: 


When the world’s not perfect

When the world’s not kind

If we have each other then we’ll both be fine...

 

زمانی که دنیا همه‌چی تموم نیس ...

وقتی نامهربونه...

اگه همو داشته باشیم دیگه باهم حالمون خوب میشه...

 

...

من فکر میکنم این آهنگ، هنوز ارزش یه فانتزی ملس داشته باشه... فقط برای روزا و شبایی که یه کم سخت میگذره:)

 

 

 

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان