my challenges:)

...as a cure for my weakness

سیزده

 

...

 

دارم پایان نامه ام را می‌خوانم. انگار که دارم برای بار اول می‌بینمش... بعضی مطالب واقعا ذوق زده ام می‌کند. کسی می‌داند من این‌ها را چطور نوشتم؟؟؟ 

میخواهم مقالاتم را پیگیری کنم. می‌خواهم پایان‌نامه‌ام را زیر و رو کنم. می‌خواهم تمام آنچه نخوانده‌ام را این مدت بخوانم...

می‌خواهم! اما همه ی این‌ها بستگی دارد که خدا هم بخواهد... 

 

باور کردم که اگر حال من بد باشد، هیچ‌کس نمی‌تواند جز خودم این حال را تغییر بدهد و هیچ کس جز خودم از این بابت لطمه نمی‌بیند... 

 

 

بابت همه پیش نیامده‌ها متاسفیم. بابت همه آنچه دوست داشتیم اتفاق بیوفتد و نیوفتاد. بابت همه روزهایی که می‌توانست بهتر بگذرد و بدتر گذشت...

اما این قطعنامه‌ای است بر روزهایی که با پریدن از کابوس آغاز میشد و با گریه ختم میشد...

فاطمه ی عزیز...

همانطور که میدانی...

روزهای بد، حال بد، قابلیت کشسانی زیادی دارند. آنقدر که هرچقدر بخواهی کششان بدهی هی کش می‌آیند. و خب این رسم روزگار است. بیا و دیگر کشش نده... تکه پاره‌های زندگی ات‌ را از زیر لگدهای خودت بردار و جمع و جورشان کن... 

بی توقعی از آینده! 

 

۶
راوی ...
۱۸ آبان ۱۳:۳۵

حدود یه ساعت و خورده پیش خبری شنیدم که خیلی خوب بود.

اما انگار دل من از این خبر خوشش نیومده و حالمو خراب کرده.

 

متن بالا انگار برای الان من نوشته شده اما داره کشش میده.

در کل حالمو خیلی بهتر کرد. ممنونم.

پاسخ :

هوم... دل منم از بهترین اخبار خیلی سریع عبور میکنه و گیر میده به چیزی که حالشو بد کنه...

خواهش میکنم. خوشحالم اگر‌کمکی کرده باشه:)
راوی ...
۱۸ آبان ۱۳:۵۶

دوازده یوخدی :)

پاسخ :

دوازده پیش نویس شده:)
دوباره باید برش گردونم...
مرسی که گفتید. حواسم نبوده:)
راوی ...
۱۸ آبان ۱۴:۲۶

"گیر میده به چیزی که حالشو بد کنه"

خدا لعتش کنه :/

پاسخ :

چی بگم... دنیا همینه:)
Fatemeh Karimi
۱۹ آبان ۱۳:۴۲

تبریک میگم فاطمه جان 🌻💛

پاسخ :

سلام
ممنونم ولی بابت چی؟
Fatemeh Karimi
۲۰ آبان ۱۹:۰۱

پایان‌نامه

هیچوقت به اینکه قراره یه پایان‌نامه داشته باشم که شگفت‌زده‌ام کنه فکر هم نکردم...

پاسخ :

آهااان:) 
ممنونم ازت...
۲۷ شهریور دفاع کردم:)
چرا فکر نکردی ؟
Fatemeh Karimi
۲۱ آبان ۲۰:۰۲

توی کارشناسی همه چیز دور بنظر میرسه. حتی ترمهایی که چیزی به پایانش نمونده.

پاسخ :

قبول دارم...
اما بعدش، همه چی خیلی سریع پیش میره‌... اون ۴ سال فقط انگار ۴۰ سال میگذره:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پیوندها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان